family holidays and other misfortunes

3. srpna 2013 v 7:34 | Michelle

velmi umělecké foto ve zpětném zrcátku, aneb když vás nechaj dvacet minut v autě jak nějakýho čokla a jdou si do supermarketu nakoupit.

Od 20. do 27. července jsem byla na dovolený v Orlických horách. Byla jsem tam s rodičema, ségrou, známýma a kámoškou. Tou kámoškou měla být původně Gabi, ale protože byla nemocná tak se na poslední chvíli sháněla náhrada. Nakonec teda jela má skorosestra Míša, kterou George při jedné večerní konverzaci na FB překřtil na Alžbětu. Jak dovolená probíhala? Nikdo se nemusel dělit o koupelnu ani wc, protože měl každej vlastní, skoro celou dovolenou jsem proležela v aquaparku a strašila jsem malý děti 36 metrů pod zemí kecama o mrtvejch lidech...

domečeek, taťky na balkoně si nevšímejte. :D

V domku měl každej pokoj svojí koupelnu což bylo boží. Jedinou chybičku ta vilka (a vlastně i celá vesnička) měla - byl tam signál, jak řekl taťka - jak do p*dele. Takže když si někdo chtěl zavolat tak na balkón nebo do podkroví a stoupnout si do otevřenýho okna. Čekám na signál, ten z nebe nepřichází a tak čekám dál... jo čekali jsme celej tejden, a nedočkali se.

Mooc kvalitní foto, ale zkrátka jde jen o to, že po večer se hrály šipky. Mooc dobře mi to šlo. :'D

První cesta do aquaparku.. zastavujem u Billy. Rodiče ,,jdou jen pro pití a za pět minut jsou zpátky" a pak se po dvaceti minutách vracej s košíkem ze kterýho div nepřetejká jídlo. Takovej podraz. -__- :D jediná, ehm normální, fotka s Alžbětou Míšou.

Tak tady jsme skoro celou dovolenou prováleli. Jen tak mimochodem... ta oranžová skluzavka byla boží. Všichni jsme se denně bavili tim, že taťka a jeho kamarád Pepa sjížděli po tý skluzavce takovym stylem, že ohodili všechny lidi co stáli kolem dojezdovýho bazénu. Lidi vždycky vyvalení a my se jen škodolibě křenili a běželi znova nahoru. xD

Ledová tříšť, časopis a ležení u vody - božská kombinace.
Za ten týden jsem si stihla nastřádat slušnou sbírku časopisů. Většinou těch co jsou drahý jak prase a ačkoliv jsou tlustý, je v nich víc obrázků než textu. Vyhazování peněz no, ale já jsem na takový časopisy ujetá.

Výlet na vojenskou pevnost Hanička. Nejdřív se mi moc nechtělo jet, protože nemám ráda hrady, zámky, pevnosti a jiný podobný historický blbosti. Vlastně se na takovejch místech bojim, protože vim že před x lety tady pobývali lidi, kteří už jsou dávno mrtví a třeba umřeli přímo na tom místě a to je prostě hnusný. No nakonec jsem jela, protože jsem si řekla že bude sranda. No to teda byla... S průvodcem a velkou skupinou turistů se sešlo 36 metrů do podzemí. Tam jsme si mohli procházet jednotlivý místnosti a průvodce občas něco povídal. Celou dobu jsem se Míši držela za popruh tašky co měla před rameno, aby se mi neztratila. xD V místnostech buď nebylo nic nebo potrubí. xD A pak jsme došli tam kde byly postele, koupelny, jídelna a ošetřovna což pro mě nebyl zrovna hezkej zážitek páč tyhle věci fakt nemám ráda. No pořád jsem tam plácala to o mrtvejch lidech. :'DD Až na ty hrozný místnosti to nebylo tak špatný, ale když jsme vylezli na denní světlo tak jsem měla hroznou radost. :'D

Podvečerní opejkání. Pepa a jeho ,,nejkrásnější buřt v Český Republice"
Nutno podotknout že buřt skončil v ohni protože Pepovi uhořela špička klacku. :'D

Fotku z balkonu prostě museli mít, tak jsem jak debil běžela nahoru... :'D

Toť asi vše o letošní rodinné dovolené.